یو پی اس تکا انرژی 86023253

فروش یو پی اس|تعمیر یو پی اس|قیمت یو پی اس|خرید یو پی اس

یو پی اس تکا انرژی 86023253

فروش یو پی اس|تعمیر یو پی اس|قیمت یو پی اس|خرید یو پی اس

قیمت یو پی اس

قیمت یو پی اس

در بازار یو پی اس ایران، قیمت یو پی اس با توجه به نوع یو پی اس متفاوت می باشد و  شرکت های فروشنده یو پی اس با تو جه به وضعیت بازار و وضعیت موجودی انبار قیمت یو پی اس را متفاوت ارائه می دهند البته قیمت یو پی اس بستگی به خود یو پی اس دارد، یو پی اس های با برند معتبر و با کیفیت بالا قیمت بالایی دارند  همچنین با توجه به کارایی یو پی اس ها قیمت یو پی اس هم متفاوت می باشد. برای آگاهی از قیمت یو پی اس می توانید از شرکت های معتبر استعلام بگیرید یا به سایت شرکت تکا انرژی مراجعه نموده و بصورت آنلاین قیمت یو پی اس را مشاهده کنید و یا با تماس تلفنی با تکا انرژی از قیمت انواع یو پی اس آگاه شوید. با دانستن قیمت یو پی اس خرید معتبری داشته باشید.

10120kva

تعمیر یو پی اس

تعمیر یو پی اس

هر وسیله ای بعد از مدتی استفاده نیاز به تعمیر پیدا می کند یو پی اس ها هم خراب می شوند شرکت تکا انرژی در زمینه تعمیر یو پی اس بصورت تخصصی فعالیت می کند و انواع یو  پی اس ها را با مجربترین کارشناسان تعمیر می کند. تعمیر یو پی اس حرفه ای تخصصی است و این امر در شرکت تکا انرژی بصورت تخصصی انجام می گیرد. در تعمیر یو پی اس متخصصین سعی می کنند یو پی اس را احیا کنند و از اتلاف هزینه اضافی جلو گیریی کنند با تعمیر یو پی اس دیگر نیازی به خرید یو پی اس نیست و تعمیر یو پی اس خراب بهتر از خرید یو پی اس جدید است که البته این بستگی به شرایط یو پی اس تعمیری دارد.

10400kva

یو پی اس چیست

یوپی اس ، یو پی اس ، فروش یوپی اس ، خرید یوپی اس ، ups

یو پی اس ( ups ) چیست ؟

UPS اختصار عبارت Uninterruptible power supply ، به معنی منبع تغذیه بدون وقفه است.

یوپی اس منبع تغذیه الکترونیکی میباشد که کار اصلی آن ، برآورد بدون وقفه توان مورد نیاز بار مصرفی موردنیاز است ، این سیستم میان برق شهری و دستگاه مصرف کننده قرار میگیرد علاوه بر تثبیت و تنظیم برق شبکه مانع از ورود نویز و اختلالات شبکه به تجهیزات حساس استفاده کننده می گردد . همچنین یوپی اسبه عنوان یک منبع توان بدون وقفه با بهره گیری از انرژی ذخیره شده در باتری  ، برق مورد نیاز تجهیزات دستگاه مصرف کننده را تامین می کند.

حقیقتاً استفاده ازیک انرژی پشتیبان همانند سیستم تامین انرژی بدون وقفه (UPS) شمارا قادرمیسازد که اغلب مشکلات بوجودآمده ازبرق شهری راحل نمایید ونیز حفاظت درمقابل قطع کلی برق رانیز بدست آورید
شما می توانید سطح گوناگونی ازمحافظت را دربرابر مشکلات برق برای سیستم خودبرای جلوگیری ازخرابی ویا ازدست دادن منابع اطلاعات به کارگیرید.


باعنایت به اینکه روشهای نسبتاً کم هزینه زیادی را برای بدست اوردن سطوحی ازمحافظت دربرابر مشکلات برق شهری برای تجهیزات می توانید به کار گیرید، هیچکدام ازآنها نمی توانند به خوبی یک دستگاه تامین برق بدون وقفه (یو پی اس) سیستم شمارا درمقابل مشکلات برق شهری محافظت نمایند.

روزگاری یوپی اسها یک سیستم گران قیمت ارزیابی می شدند ولی امروزه با توجه به گرانی تجهیزات از لحاظ سخت افزاری ویا منابع اطلاعات وداده ها ، هزینه خریداری و تامین یک دستگاه یوپی اس در حقیقت ارزان و مقرون به صرفه است .
قبل از ورود به جزئیات کارایی این سیستم، لازم است که به ساختار آن نگاهی بیندازیم.

رسالت واقعی یک دستگاه یوپی استامین یک منبع بدون وقفه انرژی جهت تجهیزاتی می باشد که ازآن حفاظت مینمایند. این مسئله دقیقاً ازچه راهی انجام می شود؟

وسیله ی الکترونیکی که به برق شهری (یا به پایین آورنده تغییرات ولتاژی که به برق شهری وصل است) اتصال می یابد فقط ازیک منبع نیرو بهره می گیرد.اگربرق شهری قطع بشود،آن دستگاه براثرانقطاع الکتریسیته با سرعت خاموش می شود.یک یو پی اساین فرآیند را با برطرف کردن دو منبع قدرت برای دستگاه خود به دست می آورد.

Upsها با روشی طراحی شده اند که همیشه دو منبع انرژی پایدار باشد. اولی منبع انرژی اولیه (برق شهری) ودومی منبعی که در موقع قطع منبع اول وارد مدارمی شود که به آن منبع ثانویه (باتری) میگویند.
باتوجه به نوع یو پی اس گاهی سوییچی جهت کنترل اینکه کدام یک از منابع نیرو درهرزمان مورد استفاده قرارمیگیرند قرار داده شده است.این سوییچ بعد از اینکه متوجه شود منبع اولیه قطع شده ازحالت اولیه به حالت ثانویه تغییرمینماید وموقعی که منبع اولیه دوباره وصل شد از حالت ثانویه به حالت اولیه برمی گردد. باید توجه داشت برق شهری، متناوب است و وسایل شما ازاین برق استفاده میکند گرچه همه باتریها برق مستقیم تولید مینمایند.بنابراین بخشی از یوپی اسبه اسم شارژر فرآیند تبدیل انرژی متناوب به مستقیم برای شارژ باتری ها را بر عهده میگیرد

ونیز قسمتی دیگر بنام inverter هم جهت تبدیل کردن انرژی مستقیم ذخیره شده درباتری به برق متناوب برای راه اندازی دستگاه شما درهمه یو پی اس ها قرارداده شده است. از این جهت ازباتری ، شارژر و اینورتر می توان به عنوان اصلی ترین قسمت های یک دستگاه یو پی اسنام برد.

دربعضی ازانواع ups ها یک تبدیل کننده بزرگ برق متناوب به مستقیم موجود هست وinverter همیشه نیروی لازم برای راه اندازی دستگاه را برآورد میکند وخود inverter انرژی لازم راازمنبع اولیه و ازراه مبدل برق متناوب به مستقیم و یا از باتری برآورد میکند.
Ups
ها  در انواع مختلفی و اندازه های متفاوتی وجود دارند. واحد اندازه گیری در یوپی اس ، توان یا VA  (حاصل ضرب ولتاژ در جریان خروجی ) محاسبه می شود . هر چه قدر اینورتر یک دستگاه یوپی اسقوی باشد توان و قدرت یو پی اسبهم بیشتر خواهد بود یعنی  میتوان تعداد و توان دستگاههای زیادی را پشتیبانی کرد از سو دیگر هراندازه باتری های به کاررفته در یوپی اس ازظرفیت بیشتری برخوردار باشند  زمان برق دهی درموقع قطعی برق شهری بالاتر خواهد بود.

یوپی اسهای گونااگون دارای ویژگی های مختلفی مثل آلارمهای هشدار موقع بروز خطا یا اضافه بار ، نرم افزارکنترل کامپیوتری برای ذخیره شدن اطلاعات وخاموش شدن کامپیوتر وتجهیزات دیگری می باشند.



برای آگاهی از محصولات ما به نشانی زیر مراجعه نمایید.

http://takaups.com