یو پی اس تکا انرژی 86023253

فروش یو پی اس|تعمیر یو پی اس|قیمت یو پی اس|خرید یو پی اس

یو پی اس تکا انرژی 86023253

فروش یو پی اس|تعمیر یو پی اس|قیمت یو پی اس|خرید یو پی اس

معرفی یو پی اس استار پلاس

+STAR  با گسترش و توسعه بازار راه حلهای مناسبی برای کیفیت محصولات خود ارائه داده است.مدیران ارشد این شرکت یو پی اس استارپلاس با تحقیق در بازار هدف  خود,راه حلهایی برای بهبود کیفیت محصولات خود ارائه داده اند که این امر باعث آن شده است که این شرکت تایوانی با تولید محصولات جدید خود یکی از برندهای مطلوب بازار به شمار آید.همچنین مدیران یو پی اس STAR PLUS اهمیت زیادی به تولید محصولاتی که راه حل های مناسب تری برای کیفیت انرژی محصولات داده اند.

یو پی اس های STAR+ ساخت کشور تایوان بوده و از نوع یو پی اس های متوسطی بوده که داری کیفیت خوبی نسبت به بقیه یو پی اس های چینی موجود در بازار می باشند و قیمت خیلی مناسبی دارند و روی هم رفته می توان گفت برای ارائه به مشتریان یو پی اس مناسبی می باشد.

اینورتر در یو پی اس

بلوک اینورتر در یو پی اسباتری یو پی اس LONG

بلوک اینورتر یو پی اس را به یک خروجی AC با کنترل شدید بر تحمل تبدیل ولتاژ لینک DC را با توجه به برنامه های کاربردی بار بحرانی . در طول سال یک تغییر عمده در اینورتر فن آوری جزء قدرت با آخرین در حال استفاده از عایق گیت ترانزیستور یو پی اس دوقطبی (IGBT) با فرکانس سوئیچینگ بسیار بالا، معمولا 2.2 کیلوهرتز / ثانیه بوده است، وجود دارد . این تغییرات بهبود بهره وری از سیستم های یو پی اس و کاهش سطح سر و صدا و اثرات زیست محیطی کمک کرده است.

سوئیچ بای پس استاتیک در سیستم یو پی اس:

سوئیچ بای پس استاتیک برای حفاظت از بار با خوراک از اینورتر یو پی اس و یا عرضه ابزار ، یا به دلیل بیش از حد و یا خرابی یو پی اس است. ساخته شده در کنترل و هوش طور مداوم نظارت بر شرایط برق و زاویه فاز . این به منظور دستیابی به یک انتقال بدون وقفه ، به عنوان مثال از اینورتر به برق و یا از برق به اینورتر بسیار مهم است.

تعمیر و نگهداری بای پس در سیستم یو پی اس:

نادیده گرفتن تعمیر و نگهداری یو پی اس ضروری است و به طور معمول به یو پی اس ساخته شده است به ارائه انزوا در طول نگهداری و یا تعمیر یو پی اس، و همچنین مورد نیاز سلامت ملاقات و ایمنی.

انتخاب یو پی اس

انتخاب سیستم برق اضطراری ( یو پی اس)

 

عوامل تاثیر گذار در انتخاب یک سیستم یو پی اس شامل عملکرد، کارایی در سراسر محدوده بار ، قابلیت اطمینان، کل هزینه مالکیت ، وزن، اندازه ، و سهولت تعمیر و نگهداری. در حالی که سیستم های یو پی اس مقیاس پذیر و گزینه های حالت خواب به طور قابل توجهی می تواند بالا بردن بهره وری سیستم یو پی اس، مانند راه حل تنها زمانی مناسب است اگر آنها انعطاف پذیری سیستم یو پی اس قربانی نیست.

به غیر از اطلاعات عادی عمومی - ولتاژ برق، فرکانس یو پی اس، و جریان بار - در نظر باید به ضریب قدرت بار در کل محدوده بار داده شده است. هر دو آشکار (KVA) و فعال ( کیلو وات ) مصرف بار قدرت - با تنوع بار انتظار در طول زمان - نیاز به در نظر گرفته شود . اگر بارهای روشنایی ساخته شده تا از تخلیه گاز و اتصالات یو پی اس فلورسنت ، حمایت می شود ، پس از آن یو پی اس باید برای هجومی بسیار بالا تقاضا در حال حاضر در اندازه ای باشد . کمک هزینه نیز باید برای افزونگی ، گسترش، و مقیاس پذیری ساخته شده است