یو پی اس تکا انرژی 86023253

فروش یو پی اس|تعمیر یو پی اس|قیمت یو پی اس|خرید یو پی اس

یو پی اس تکا انرژی 86023253

فروش یو پی اس|تعمیر یو پی اس|قیمت یو پی اس|خرید یو پی اس

باتری یو پی اس های نیکل کادمیومی

باتری های یو پی اس نیکل کادمیومی

باتری های  یو پی اس نیکل کادمیوم
باتر نیکل کادمیوم
باتر نیکل کادمیوم

مشخصات

۱٫۲ ولت سلول های ثانویه با استفاده از یک شیمی قلیایی با چگالی انرژی مورد دو برابر از باتری یو پی اس های اسید سرب .

اختراع در سال ۱۸۹۹ اما تنها در حجم در اوایل دهه ۱۹۶۰ معرفی

آنها با استفاده از نیکل هیدروکسید نیکل (OH) 2 برای الکترود مثبت (کاتد) ، سی دی کادمیوم به عنوان الکترود منفی (آند) و هیدروکسید پتاسیم الکترولیت KOH قلیایی.

اندازه کوچک آنها و ظرفیت تخلیه نرخ بالای ابزار قابل حمل و دیگر برنامه های کاربردی مصرف کننده عملی برای اولین بار ساخته شده است.

سلول های مهر و موم شده و استفاده از یک سیستم نوترکیب برای جلوگیری از ریزش الکترولیت و گسترش عمر مفید .

هنگامی که باتری یو پی اس انتخابی کم قدرت محصولات قابل حمل آنها سهم بازار به جدیدتر باتری یو پی اس نیکل متال هایبرید و لیتیوم دست داده اند.

مزایای باتری یو پی اس های نیکل کادمیوم

مقاومت داخلی کم (کمتر از نصف سلول های NiMH معادل آن)

نرخ اتهام سرعت بالا و تخلیه ممکن

تا به ۱۰C نرخ تخلیه برای دوره های کوتاه معمولی

مشخصه تخلیه تخت (اما به سرعت افت در پایان چرخه)

تحمل تخلیه عمیق – می توان عمیق حدودا.

محدوده دمایی گسترده (تا ۷۰ درجه سانتی گراد)

چرخه عمر معمولی بیش از ۵۰۰ چرخه است.

فرآیند شارژ به شدت گرماگیر-است باتری خنک در طول شارژ باتری یو پی اس. این امکان را به اتهام بسیار به سرعت، به عنوان گرمایش I2R و واکنش شیمیایی گرماگیر مقابله یکدیگر.

شارژ سریع معمولا ۲ ساعت، اما می تواند به عنوان کم ۱۰ تا ۱۵ دقیقه.

بهره وری کولمبیک (coulombic) از نیکل کادمیوم بیش از ۸۰٪ برای یک بار سریع است اما می تواند به زیر ۵۰ درصد برای شارژ آهسته رها کنید.

سلول های نیکل کادمیوم مهر و موم شده را می توان در حالت شارژ  باتری یو پی اس و یا تخلیه بدون آسیب ذخیره می شود. می توان آن را برای خدمات با شارژ چند چرخه شارژ / دشارژ دوباره بازسازی شد.

الکترولیت معمولا availalable، کم هزینه KOH هیدروکسید پتاسیم است.

موجود در انواع زیادی از اندازه

کاستی

اشکال عمده ای از این تکنولوژی حساسیت آن به اثر حافظه است.

در اصل، این اثر از نظر حافظه یا حافظه مشکل برای توصیف یک مشکل حافظه حلقوی که در آن باتری یو پی اس: جنس را "به یاد داشته باشید" مقدار تخلیه برای تخلیه قبلی و محدود کردن زندگی شارژباتری یو پی اس از باتری ابداع شد. مشکل با باتری های مدرن نیکل سی دی، طراحی شده اند که برای جلوگیری از مسائل مربوط به حافظه چرخهای کمتر شایع است.

اثر حافظه با تغییر در شکل گیری بلورین از اندازه کوچک مطلوب به یک اندازه بزرگ هنگامی رخ میدهد که یک باتری یو پی اس: جنس شارژ است قبل از آن به طور کامل تخلیه ایجاد می شود. رشد کریستال های بزرگ امپدانس سلول را افزایش می دهد و در نهایت می تواند از تخلیه فراتر از آن نقطه جلوگیری از باتری و / یا باعث سریع از خود ترشح از باتری یو پی اس است.

رشد کریستال های بزرگ می توان با یا به طور کامل تخلیه آن را هر بار از آن استفاده شود و یا با استفاده از یک شارژر باتری یو پی اس: جنس است که اجتناب ساخته شده است در مدار تخلیه.

اثر حافظه گاهی اوقات می تواند با قرار دادن باتری یو پی اس از طریق چندین تخلیه و شارژ باتری چرخه کامل است که کمک می کند تا به بهبود تشکل کریستال کوچکتر معکوس شود. این است که به نام نگهداری.

باتری یو پی اس: جنس نیز مستعد ابتلا به آسیب های شارژ بیش از اندازه می باشد.

ولتاژ پایین سلول ۱٫۲ ولت در مقایسه با سلول های قلیایی اولیه ۱٫۵ ولت و تنها سه ماه از ظرفیت سلول های قلیایی.

خود دوباره آب بندی دریچه ایمنی باید گنجانیده شود برای جلوگیری از آسیب به دلیل گرمای بیش از حد و فشار ساخت.

کادمیوم هزینه بالا فلزات سنگین است و استفاده از آن در محصولات مصرفی یو پی اس در حال حاضر در زمینه های زیست محیطی، توصیه نمیشود.

به تدریج در حال به نفع هیدرید فلزی و لیتیوم فن آوری نیکل که دارای ویژگی های چگالی انرژی برتر و ویژگی های عملکرد فاز.

شارژ باتری یو پی اس

اجرا کردن به طور کامل یک بار در هر ماه برای جلوگیری از اثر حافظه است.

هنوز باتری یو پی اس شارژر را ترک کنید.

روش شارژ باتری  آهسته: جریان ثابت و پس از شارژ قطره .

روش شارژ  باتری یو پی اس سریع با استفاده از منفی دلتا V (NDV) ختم می باشد.

برنامه های کاربردی

تجهیزات برقی

ابزار قدرت

رادیو های دو طرفه

ریش تراش برقی

محصولات قابل حمل تجاری و صنعتی

ابزار دقیق پزشکی

روشنایی اضطراری

اسباب بازی

هزینه

نسبتا ارزان برای کاربردهای کم قدرت اما بین سه تا چهار برابر گران تر از سرب اسید برای همان ظرفیت

عرضه یو پی اس تکا

مقالات یو پی اس

takaups.com/مقالات/مقالات-یو-پی-اس.html
انواع یو پی اس تکنولوژی های یو پی اس کاربردهای یو پی اس محاسبه یو پی اس نگهداری یو پی اس مدارات یو پی اس.

یو پی اس

takaups.com/مقالات/یو-پی-اس.html
یو پی اس و اندازه گیری بار یو پی اس و توان یو پی اس را با تو جه به ولتاژ یو پی اس در خط یو پی اس اندازه می گیرند برای آزمایش یو پی اس ups بک آپدهی یو پی اس را.

باطری یو پی اس ها

takaups.com/وبلاگ/86-باطری-یو-پی-اس-ها.html
در داخل سیستم های یو پی اس یک باطری قرار داده شده که در زمان جریان داشتن برق، آن را شارژ میکند (در حالت عادی) و اما در زمان قطعی کامل برق و یا زمانی که با افت ولتاژ ...
You've visited this page 2 times. Last visit: 5/7/16

کابل یو پی اس

takaups.com/یو-پی-اس/233-کابل-یو-پی-اس.html
کلا در این مقاله میخواهیم در مورد سیم برق یوپی اس صحبت کنیم, چه چیزی برای صحبت در این مورد وجود دارد؟ خوب، باید گفت که در مورد یو پی اس های کوچک، سیم برق ...

محاسبه باتری یو پی اس

takaups.com/مقالات/...یو-پی-اس/محاسبه-باتری-یو-پی-اس.html
مقاله محاسبه یو پی اس با توجه به باتری یو پی اس و انواع یو پی اس انجام می گیرد این فرآیند با توجه به محاسبه باتری یو پی اس انجام یمی گیرد.

راهنمای تعمیر یو پی اس

takaups.com/وبلاگ/76-راهنمای-تعمیر-یو-پی-اس.html
در هنگام بروز ایراد در سیستم و اقدام به تعمیر یو پی اس مطمئن شوید که گارانتی یو پی اس شما به اتمام نرسیده باشد که در این صورت بهترین راه مراجعه به مرکز خریداری ...

فروش یو پی اس - تکاانرژی

takaups.com/فروش-یو-پی-اس/126-فروش-یو-پی-اس.html
شر کت تکا انرژی در زمینه فروش یو پی اس در بازار یو پی اس ایران فعالیت می کند و وارد کننده ی برندهای معتبر یو پی اس از کشورهای اروپایی نظیر آلمان می باشد.

باتری یو پی اس batteryups

takaups.com/یو-پی-اس/303-باتری-یو-پی-اس-batteryups.html
به غیرازمداراصلی یو پی اس،دیگرمولفه اصلی آن باتری است که انرژی لازم را برای استفاده وسیله ای که تحت پوشش یو پی اس قرارمیگیرد فراهم میسازد.

خرید یو پی اس 86023253

takaups.com/خرید-یو-پی-اس.html
هنگام خرید یو پی اس باید توجه داشته باشیم که از شرکت معتبری خرید کنیم تا بعدا بتوانیم از خدمات پشتبانی شرکت در واقع ضروری استفاده کنیم. خرید یو پی اس ...

تشریح باتری یو پی اس

takaups.com/باتری-یو-پی-اس/230-تشریح-باتری-یو-پی-اس.html
برخی از یو پی اس ها دارای مجموعه باتریهای قابل گسترش هستند که اگر بارمجموعه اضافه شد بسیار سودمند میباشد.شما میتوانید با استفاده

تغییر در باتری یو پی اس

تغییرات شیمیایی در باتری یو پی اسkstar 4

باتری یو پی اس دستگاه الکتروشیمیایی که تبدیل انرژی شیمیایی به انرژی الکتریکی یا برعکس با استفاده از واکنش های شیمیایی باتری یو پی اس کنترل بین مجموعه ای از مواد شیمیایی فعال می باشد. متاسفانه واکنش های شیمیایی مورد نظر که در آن باتری یو پی اس بستگی دارد معمولا توسط ناخواسته، واکنش های شیمیایی باتری یو پی اس انگلی است که مصرف برخی از مواد شیمیایی فعال باتری یو پی اس و یا مانع واکنش های خود را همراه است. حتی اگر مواد شیمیایی فعال سلول در طول زمان تاثیر باقی می ماند، سلول ها را می شکست به این دلیل تغییرات شیمیایی باتری یو پی اس ناخواسته و یا فیزیکی به مهر و موم نگه داشتن الکترولیت در محل.

تخلیه مواد شیمیایی فعال باتری یو پی اس

تحت شرایط مختلف فشار، دما، میدان الکتریکی و مدت زمان واکنش، مواد شیمیایی فعال باتری یو پی اس در یک سلول ممکن است شکستن و یا ترکیب در بسیاری از روش های مختلف. با توجه به Guoxian لیانگ، این شرکت مواد Phostech لیتیم، ترکیبات زیر از عناصر مورد استفاده در کاتد سلول باتری یو پی اس های لیتیوم فسفات آهن در محصولات ناخالص در علاوه بر این به LiFePO4 ترکیب فعال مورد نظر یافت شده است:

Fe3 (PO4) 2، Li3Fe2 (PO4) 3، Fe2PO5، Fe2P2O7، FePO4، آهن (PO3) 3، Fe7 (PO4) 6، Fe2P4O12، Fe3 (PO4) 2، Fe3 (P2O7) 2، FePLi2O، LiPO3، Li2O، Li3PO4، Li4P2O7، Fe2O3 می، نانو ذرات Fe3O4، FeO و، آهن، FEP، LiFeO2، Li5FeO4، LiFeP2O7، Li2FeP2O7، Li9Fe3 (P2O7) 3 (PO4) 2، P2O5، و دیگران. این ترکیبات فقط ناشی از ماده کاتد، اما بسیاری از عناصر دیگر در حال حاضر در آند باتری یو پی اس، الکترولیت ها، پوشه ها و افزودنی های دیگر که در سلول استفاده می شود، بسیاری از ترکیبات بیشتر وجود دارد. نتیجه کاهش در مقدار مواد شیمیایی فعال در سلول باتری یو پی اس و متعاقبا کاهش ظرفیت سلول است.

6 FM NARADAآلودگی مواد شیمیایی فعال باتری یو پی اس نیز ایجاد نقاط دانه که از آن واکنش های شیمیایی باتری یو پی اس بیشتر ناخواسته ممکن است آغاز شود.

در معرض باتری یو پی اس به جریان بیش از حد نیز در این مشکلات و در نتیجه کاهش در چرخه عمر باتری یو پی اس به ارمغان می آورد. زمان شارژ در بخش شارژر و یادداشت بر روی رویینگی و شارژ باتری یو پی اس  نرخ زیر را ببینید.

این وظیفه طراحان و مهندسان سلول برنامه های کاربردی باتری یو پی اس برای ایجاد دستور الکتروشیمیایی و شرایط عملکرد پایدار به اطمینان حاصل شود که واکنش های مورد نظر بهینه سازی شده و عوارض جانبی نامطلوب سرکوب می شوند است.

فروش باتری یو پی اس پالما

palma battery

باتری یو پی اس پالما

ترشحات خود باتری یو پی اس:

همه باتری  یو پی اس به تدریج اتهام خود را در طول زمان از دست دادن، برخی بسیار سریع تر از دیگران، حتی اگر آنها در حال استفاده نمی شود. این مهم است که به از زمان باتری یو پی اس  به پایان رسید ممکن است در خط لوله تامین مصرف کننده آگاه باشند، که اغلب به نام عمر مفید باتری یو پی اس، پس از آنها از ترک کارخانه. این امر به ویژه با سلول های اولیه درست باشد، برای اطمینان از آنها هنوز هم یک عمر باقی مانده معقول زمانی که آنها در نهایت فروش  یو پی اس می رسد. مشکلات را می توان با به حداقل رساندن زمان باتری یو پی اس را در خط لوله تامین شرایط محیطی باتری یو پی اس(از جمله زمان حمل و نقل و بار در کارخانه سازنده، اسمبلر، موجودی عمده فروشان، خرده فروشان و ') باشد و یا با انتخاب سلول ها با میزان تخلیه نفس پایین اجتناب شود.

باتری ثانویه معمولا نرخ دشارژ بالاتر اما حداقل می توان آنها را شارژ. برای باتری یو پی اس های قابل شارژ نرخ ترشحات خود زمان بین اتهامات تاثیر می گذارد و این می تواند انتخاب مواد شیمیایی سلول را تحت تاثیر قرار. برخی از نمونه های نرخ دشارژ باتری یو پی اس معمولی در بخش مربوط به ویژگی های عملکرد داده شده است.

شرایط محیطی  باتری یو پی اس

باتری یک طیف درجه حرارت محدود بیش از آن کار می کنند . تلاش برای استفاده از باتری یو پی اس در خارج از این محدوده معمولا در یک تخریب دائمی در عملکرد و یا شکست کامل منجر شود.باتری یو پی اس پالما بنابراین مشخصات باید این محدودیت ها تصریح می کنند. توجه داشته باشید که واقعی کار در دمای باتری یو پی اس خواهد بود که درجه حرارت محیط ، اما برخی از درجه حرارت بالاتر بسته باتری یو پی اس به حرارت تولید شده توسط نرم افزار باتری یو پی اس و گرما از باتری یو پی اس های انتقال و تابش حذف خواهند شد. مدیریت حرارتی را مشاهده کنید.

در صورتی که شرایط درجه حرارت کالا بیش از محدودیت کارکرد باتری یو پی اس آن را به عنوان سمبل گرمایش یا سرمایش را به بسته به عنوان مناسب لازم باشد.

تعمیر انواع یو پی اس در شهر تبریز

تعمیر یو پی اس در حال حاضر یکی از ملزو مات بازار بزرگ یو پی اس میباشد. به دلیل اینکه اکثر مجموعه های مصرف کننده ی یو پی اس به راحتی میتوان گفت چندین و چند سال است که خرید خود را انجام داده اند و از دستگاه های یو پی اس طی سالهای متوالی استفاده نموده اند و این امر موجب شده است که دستگاه های یو پی اس مجموعه دچار ایراداتی از لحاظ کار کرد پیدا نماید به همین خاطر یو پی اس تبریز باتوجه به شناخت و نیاز بازار ترجیحا تعمیرات یو پی اس را در الویت کار خود قرارداده است.

چنانچه اشاره شد تعمیرات یو پی اس فعلا یکی از مهمترین ملزومات زمینه ی فعالیت یو پی اس میباشد. یو پی اس تبریز تلاش کرده از متخصصین و کارشناسان مجرب خود در این زمینه استفاده نماید تا بتواند پاسخگوی نیاز بازار باشد.

با توجه به اینکه کلیه یو پی اس های موجود درحال حاضر که انواع مختلفی دارند کلا ازخانواده ی یو پی اس میباشند.

یو پی اس تبریز دستور کار خود را برای متخصصین خود در زمینه ی تعمیرات یو پی اس طوری تنظیم نموده که متخصصین شرکت بتوانند کلیه ی یو پی اس های موجود در بازار را تعمیر نمایند که متخصصین شرکت قادرند کلیه ی یو پی اس های موجود دربازار را تعمیر و پشتیباتنی کنند.

تعمیرات یو پی اس به دو صورت انجام میگیرد.

۱٫ تعمیر یو پی اس در محل

۲٫ تعمیر یو پی اس توسط قسمت فنی شرکت در خود شرکت

توضیح اینکه اگر یو پی اس ایراد جزئی پیدا کند, یو پی اس در محل و توسط نفرات فنی بررسی و عیب زدایی میشود در غیر این صورت یو پی اس به شرکت برگردانده میشود تا به صورت کامل عیب یابی و تعمیر شود.

تعمیر یو پی اس از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری انجام میشود که تعمیر نرم افزاری مهمترین زمینه ی تعمیر یو پی اس میباشد که شرکت انگشت شماری در این زمینه فعالیت میکنند که یو پی اس تبریز جزو این شرکت ها بوده قادر به تعمیرا ت کلی اعم از نرم افزاری و سخت افزاری میباشد لازم به ذکر است که تعمیرات یو پی اس توسط یو پی اس تبریز دارای یک سال گارانتی میباشد.