یو پی اس تکا انرژی 86023253

فروش یو پی اس|تعمیر یو پی اس|قیمت یو پی اس|خرید یو پی اس

یو پی اس تکا انرژی 86023253

فروش یو پی اس|تعمیر یو پی اس|قیمت یو پی اس|خرید یو پی اس

ups online

همانطور که می‌دانید یوپی‌اس ها به چند دسته تقسیم  می‌شوند که یوپی‌اس آنلاین یکی از پرکاربردترین و در عین حال گران‌ترین انواع یوپی‌اس ها است.
عملکرد دستگاه‌های On Line Double Conversion به این صورت است که برق شهر( برق AC ) پس از ورود به
منبع تغذیه بدون وقفه(یوپی‌اس) به رکتیفایر رفته و تبدیل به برق DC می‌شود و توان مورد نیاز inverter و Charger را تامین می‌کند، پس از آن قسمت
inverter ، برق DC  را مجددا تبدیل به برق AC نموده و پس از فیلتراسیون، آن را به خروجی دستگاه انتقال می‌دهد یعنی بطور خلاصه برق AC تبدیل به DC ومجدداً به AC تبدیل می‌شود. از این رو برق ورودی UPS  ( برق شهر ) و برق خروجی UPS کاملا مستقل از هم و اصطلاحا ایزوله هستند که این یکی از مهم‌ترین مزایای این نوع یوپی‌اس ها است.
به این ترتیب همواره
یوپی‌اس آنلاین  فعال بوده و در تمام ساعت کاری عمل فوق مرتباً انجام می‌شود و هرگز برق شهر مستقیماً به مصرف کننده متصل نیست و مصرف کننده‌ها همواره از برق سینوسی و سالم که توسط اینورتر دستگاه یوپی‌اس تولید می‌شود استفاده می‌کنند.
از دیگر مزایای این
یوپی‌اس ها، داشتن قابلیت‌های فنی بالاتر، محدوده وسیع‌تر برای ولتاژ ورودی برق شهر، داشتن رگولاسیون خروجی مناسب‌تر ( برای ولتاژ و فرکانس ) و تحمل اضافه بار بیش‌تر است  که نهایتاً قابلیت اطمینان  بالاتری را نسبت به یوپی‌اس های آفلاین  ایجاد می‌کند.
از
یوپی‌اس های آنلاین برای کاربری‌های حساس همچون: شبکه‌های بزرگ رایانه‌ای، Main Frame ، لوازم حساس پزشکی، مخابراتی، سرورهای حساس و …. استفاده می شود و همچنین UPS های  توان بالا و سه فاز همگی باید از نوع On Line  باشند.
همچنین در مکان‌هایی که برق شهری دارای نوسانات زیاد ولتاژ بوده و برق شهر به صورت مکرر قطع می‌شودبهتر است از دستگاه
UPS با تکنولوژی On Line استفاده شود.
با توجه به تکنولوژی سیستم های
On Line ، این سری UPS ها قادرند تمامی ایرادهای برق شهر را برطرف کرده و برق بسیار سالم و مطمئنی در اختیار مصرف کننده‌ها قرار دهند.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.